Rudolf med röda mulen

Jag har fasnat på asmånga jullåtar, haha. Whyy? Rudolf med röda mulen, hette en helt vanlig ren... Varför nu? På alla ställen? Okej, det är ju typ värre att sjunga jullåtar i juni men liksom. Hur långt kvar till jul?! Aja.
När fyller ni år? Ni är lyckostar om ni fyller år på sommaren! Jag fyller år i november. Typ asmånga fyller år den månaden? Eller är det bara jag som tror det? Men i november är det så nära jul typ, så man kan inte önska sommarsaker eller typ shorts eftersom att det inte finns i butikerna då! Alltså man ska fylla år i typ juni eller maj, bästa månaderna. Min lillebror fyller år då! Avis.
 
 
Förresten! Weheartit är skitkul. Använder det mycket nu, det är mycket roligare än instragram eftersom att det såkallade "feedet" aldrig tar slut, typ. Här är en länk till mitt konto om ni vill kolla; sailergirl ! Ni kan länka era i kommentarerna så kollar jag. Sånt är kul, tycker jag.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback