Borta bra men hemma bäst

Heej. Det har gått så bra för mig att 'försöka blogga'.
 
Men nu är jag hemma i alla fall! Och här är det ingen is, men ändå ganska grått och sverige-trist. Jag kan meddela att jag typ tagit cirka två bilder med kameran och att nästan alla bilder från min mobilkamera är mystiskt svarta (?). Min vanliga tur.
 
 
Hursomhelst; här är en bild från förra vintern när det var is och superdupermycketasmycket snö. Jag vet inte riktigt om jag saknar det eller om jag tycker om det (eftersom att det blir tidigare vår nu). Saknar ni förra vintern eller tycker ni mer om när det blir en sådan här vinter?
 
 
Försökte hitta någon fin bild från 'hemma' men näe. Detta är min sänglampa! Enjoy.
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback