Lagom rolig hemresa

Hei. Jag kom hem igår, och var sur på allt för att det fanns ingen snö, men sedan sov jag och när jag vaknade och tittade ut genom fönstret såååå. Det är snö, överallt, på träden, på bilen, på hustaken, överallt. Me gusta.

Jag ska nu beskriva resan genom en vacker lista. :)

1. Gick upp klockan fyra. Jippi.
4. Åkte taxi till flygplatsen. Stod i kö en halvtimme för att komma in i flygplatsen. Kom in. Stod i en till kö för att också komma in i en annan del av flygplatsen.
5. Åkte ett flyg som var bra och det gick bra. Tog åtta timmar.
6. Mellanlandade i Amsterdam i fem timmar.
7. Blev magsjuk. På flygplatsen. Lycka.
8. Gick på nästa flyg. Åkte till Dannmark, men då meddelade piloten. "Ojdå jag glömde visst en sak, det är ju kallt i Sverige haha, men då har vi ju glömt nån skitsak som man ska ha när man landar, och det gick visst inte att sätta på, hehe, det är ju en kvart till Sverige nu men jag tycker att det blir jättebra om vi åker tillbaka till Amsterdam igen, och sedan kan väl ni vänta på nästa flyg, sorry borry!" Jaa, enjoy your SECOND flight.
9. Egentligen skulle vi kommit hem 23.30. Vi kom hem 04.00, vilket betyder att från när vi åkte från den-familjen-vi-bodde hos hus, hem till vårt hus, tog det 24 timmar.

Men jag vet att det finns värre situationer. :)

Vilken tråkig oredigerad bild. Varsågoda <3

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback