Close enough to hurt me

Jag har letat, hur länge som helst, efter mina 600 kr som mystiskt hade försvunnit. Gissa vart jag hittade dem? Efter att ha letat precis överallt, i hela rummet, i tvättstugan och gud vet vad, men förutom på just det stället? Damdaradaam; spargrisen! SJÄLVKLART. Hur kan man vara så himla dum i huvudet, liksom?
Sedan lider jag av skolstress. Har typ hundra grejer att göra har inte gjort ett skit, hahaha. Jag är en så bra förebild liksom. Bloggare borde ju vara sådana som är motiverade till skolan och är positiva och så, för sånt är ju jag jättebra på. Nejmen seriöst. Sprider jag dålig energi? Det är inte meningen, i såna fall. Men skolan är faktiskt jobbig. Fast jag går i sjuan. Okeeej?
 
 
Här ^ är en bild från Safarin när jag vi gick på savannen. Ascoolt.

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback