*väldigt kreativ rubrik*

Idag har jag:
 
1.  Vart i ett köpcentrum med Stella och letat efter träningsbyxor. Stressat.
 
2. Flummat och varit på sångrepetition med Mee-Linn och Maria. "I can feel it!!!", Maria, remember? (det är bara hon som fattar). Hahahha allvarligt skrattar fortfarande.
 
3. Lärt mig att hjula. <--- omg!! Stella lärde mig på gympan, det var åsum. Maria kunde göra "masken" och hon typ tjatar om det HEEEELAAA TIIIDEEEEN.
 
4. Fått köttfärsås med spagetthi (nä jag ba skämta pasta eller alltså ni fattar eller gör ni hehe) till lunch för första gången efter typ hundra år.
 
5. Ätit gifflar med Misen.
 
Nu ska jag se på idol med le mamma och äta salamimackor, then I will go to bed and sleep tight. OKEJ JA JAG KAN FAKTISKT VARA SERIÖS OCH INTE PRATA SVENGELSKA HELA TIDEN. (im just kidding)
 
bild från frankrike.
 

Hejdååå (sleep tight and dont let the bed bugs bite). ❤

Kommentarer
maria:

HAHAHAHAHHA JA <3<3<3

2013-09-03 | 19:06:49

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback