Rumidéer

 
Mitt rum som jag har nu är en enda röra. Skrivbordet är helt omöjligt att hitta någonting på, allting ligger överallt och det tar typ hundra år att hitta någonting. Men jag ska snart rensa ut allting och flytta ner till gästrummet som är något större. Då ska vi också flytta in nya möbler, t. ex. en klädstång (iiiiih!!!) och hyllor. Jag ska bestämma hur allting ser ut, och letar efter inspiration och sånt. Ska bli så himla kul. Vi börjar med att flytta ner alla grejer och så när seglingssäsången är slut, oh nu är det inte långt kvar! Man hittar jättefina idéer till rum på We Heart It! Det här rummet som ni ser ovan är t ex. jättefint.
 
 
Så sjukt fina rum! Vill verkligen boo så. Vill ha gardiner och himmelsäng och ljusslingor överallt, och böcker och fina foton på stora väggar och dreamcatchers överallt typ.
 
 
Hoppas ni också fick lite inspiration! Imorgon blir det regionkval i Uppsala. Blir säkert skitkallt. Uppsala är känt för att vara blåsigt. Men jaa. Hejdå c:

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback