Updaatee

Jag har börjat redigera mer och mer i Photoshop Är jättekul att redigera bilder och sånt. Den över är redigerad. Designen som jag nästan lovade kollapsade, dock. igen.
 
Börjar äntligen känna mig lite bättre, men kan inte följa med mamma till Sickla idag, som det var tänkt. Får vara hemma och gosa bland kuddar och filmer istället. Jag har inte ont i halsen längre, men istället känner jag mig enormt snuvig. påminn mig inte om hur intressant jag är just nu.
Kommer jobba vidare på designen idag, och förhoppningsvis dricka massor muggar med varm choklad. Vad ska ni göra idag? Kram ♡

Kommentarer
Annie:

sv; Det är jättesvårt att veta om jag inte har sett koderna, men det kan hända att du missat något i kodmallen eller att headerkoden är fel?

Svar: Njae, jag tror inte det :( Spelar det nån roll om filen är jpg. eller png. eller html. ? C:
UPDATE: koden gick inte att klistra in, det blev bara rörigt ... owo
Cecilia L

2013-10-21 | 18:41:16
Bloggadress: http://anipani.se

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback