Ett år med tandställning

 
Jag ska ta kanske ta bort min tandställning, på min födelsedag den 13 november! Yayy! Då ska jag och mamma ha festival med Riesen (en jättegod kola som jag älskar som jag inte har kunnat äta PÅ ETT ÅR). Ska bli så himla skönt att ta av den. Tänk att inte ha en traktor i munnen liksom. Wehoo.
 
Mår föressten inte alls bra. Asont i huvudet och ilningar i öronen. Man ba jippey. Idag har jag ägnat mig åt matte. Cuz i have a life. Och kollat på gossip girl och ätit tacos. spännande.
 
men aa, simma lugnt ♥

Kommentarer
Viveka:

Jag fyller år 13 maj! Hahaha vad kul, förresten det är en jättefin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul, faktiskt ganska nära då min bror fyller år :)
Cecilia L

2013-11-01 | 10:10:25
Bloggadress: http://vivve.blogg.se/

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback