Vinterbilder

Snart är det vinter, även fast det fortfarande är november. Längtar till jul. Men min jul jag föreställer mig är med snö. Snööö. Men det kommer väl typ inte vara någon snö på julafton. En gång var första snön på min födelsedag. Det var en och en halv vecka sen. Hm. Var det så länge? Jaja. Vad jag försöker säga är att jag längtar efter vinter, att få åka skidor och att ja snö och typ julbelysningar och julpynt och julsånger överallt.
 
 
Två bilder från förra vinter. 1. Järla sjö med is 2. Min 6-åriga lillebror åker snowboard
 
Vill så gärna åka skidor nu. Cervinia. Italien. Majgawd.
Kram!
PS: min mobil är lagad och jag har fått den tillbaka. Weyy. Sitter och skriver på en novell. När jag slutligen blir nöjd får ni också se!
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback