Mobilen paj igeen

Aa idag har Nellie och jag varit lite flamsiga och hon har tappat bort sina primeboots och sen råkade vi tappa min mobil från mindre än en halv meter och den sprack och den ladda ur, men nu när jag sätter i laddaren dampar den loss med små ljusglimtar samt att min sms-signal låter varannan sekund. Hm
 
Jag tror att vi kan garantera att min mobil är helt out of control. Gaah why god whyy bara 29 timmar efter att min mobil kom tillbaka från reperation man ba jahapp tackar så hemskt mycket
Jag vet ikke hur jag ska klara mig utan den men seriöst den är här bredvid och ba "PLING" en två tre "PLING" en två tre "PLING" en två tre "PLING"
Fatta vad irriteeerandeeee
Hursomhelst. Det var allt jag ville säga. kram
 
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback