Hej folket

Nu tycker jag att vi låtsas som att jag inte alls varit borta en hel vecka utan att säga någonting, för att jag har faktiskt ursäkter. För det första hade vi inget Wifi på hotellet, fast det stod i beskrivningen och jag vet inte det var bara helt kasst och så skulle man betala en massa pengar för det och jag ba näe. Men sen, glömsk som jag är, har jag ju liksom haft annat att tänka på, mkay? MEN, det var inte det jag ville prata om och vara såhär tråkig utan det jag egentligen ville prata om var ju såklart KANARIEÖARNA. Typ jättemysigt, typ godmat.se, typ sol % bad blir ja en sammanfattning av veckan. När vi kom till skolan nån ba "aa, men gick nu och kollade på antika roliga föremål eller någon rolig plats eller så?" o vi ba: "Amen alltså vi studerade ju poolen!" *tummen upp* Nejmen typ så. Och så såg vi lite vulkaner från ett bilfönster. Men det var jättekul, och vi åt typ världens mysigaste hotellfrukost och typ uber duber god mat. Ni kommer få se bilder. Jag lovar. Men jag kom liksom hem igår och har inte hunnut ladda upp bilder (okej varit för lat) på denna dator så här får ni en bild på något-varmt-ställe i stället. Enjoy:
 
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback