Packar

Hej på er! Idag ska jag packa (jippijaja) och sedan ska vi äta något gott till middag och sen måste jag titta på någon disneyfilm som ALLA ritar av hela tiden på instagram, och jag tror de var något med Frozen och Jack Frost och jag är töntig men jag kanske lyckas övertala min lillebror att se den fast han vill antagligen se typ Batman otecknad. Imorgon (herregud va) åker jag till Kenya typ på eftermiddagen någon gång och just nu bara vill jag skrika för att jag är så arg på min packning och för att jag har ungefär ett par shorts som passar, ja mhm ja ETT PAR så det innebär att jag inte kommer kunna ha på mig någonting förutom dessa + att jag kommer att spilla choklad och ketchup och annat skit på dem MHM och och och + att jag inte kan leta i något shoppingcenter för att det tidigare har bombats av terrorister och det är oroligt och jag vill tyvärr inte dö + jag ser bajsdåligt och har inga solglasögon och jag vill tyvärr inte ge mig ut i mellandags rean och leta efter dessa i december för att det verkar högst osannolikt, då jag inte ens hittar några i kaniariörna där det fanns ungefär en miljon såna affärer på rad + jag pratar för mycket + pappa skällde på mig i typ en kvart för att jag tydligen slarvat bort HANS keps och jag sa att han skulle leta nån annan stans och han sa att han hade letat överallt (jag har letat här och jag lovar att den inte är här och inte här heller och jag har letat här också nejmen oj här är den ju förlåt!) + jag kommer inte få plast med alla mina pennor i resväskan + jag har ingenting att ha på mig på nyår. MEN jag mår bra ändå för jag har ätit sushi idag med en kompis och det var jättemysigt och sushi är gott osv.

 
Ni fick en sommarbild som jag tycker är väldigt fin. Åh, jag har så många fina bilder från frankrike som jag inte har visat ännu. Ska sätta mig och redigera snaart. Men först måste du packa Cecilia för nej du kan inte hetspacka imorgon nej det kan du inte ingen bra planering. KRAM
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback