julkalender #3

det är la tredje december. jag hittade ett mysigt julpyssel på webben, som jag delar med mig av denna gång. här har ni länken: http://www.thenshemade.com/2011/01/sock-snowmen.html ! kommer nog att göra det senare :)
 
 
Idag har jag varit i skolan, och allmänt varit i skolan ja ni vet ju vad jag menar. jag har egentligen en massa att plugga men orkar inteee. vill baka, det var så länge sen. har egentligen tagit lite bilder men har inte orken att ladda upp dem. dessutom en färdig desgin, men så plötsligt bestämde jag mig för att jag inte tyckte om den. okej, hurray för mig som inte liksom orkar lyfta ett finger hahhaha. jag är så lat
 
här får ni en bild på kanarieöarna :3 och så förstörde jag julstämmningen hahahha.... #duktig

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback