Första snön

Heej. Idag har jag fikat i typ fyra timmar med några kompisar, och vi satt och snacka på ett cafe typ. Jag tog en varm choklad och vi firade första snön, som faktiskt också är kvar på marken. Jag hoppas att det kommer vara snö på julafton också! Nu har jag precis käkat tacos med familjen, och pappa har precis anlänt hem från USA. Han har köpt lite grejer till oss som jag ska fota sen. Jag är ledsen att jag inte lagt in någon julkalender de senaste dagarna men de kommer antagligen några videos/recept i helgen! Jag hoppas att ni har haft en lika mysig fredag som min. Kram ! <3
 
bilder från weheartit.com, ni fick lite bilder på segling för att jag saknar vinden och vattnet så mycket. <3

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback