Blogguppehåll :c

Om ni vill veta varför jag helt plötsligt inte bloggar på typ några dagar en vecka är det därför att min dag typ ser ut såhär:
 
1: Jag vaknar 07.20 ca, ligger i sängen och inte vill gå upp i ca tio min, går upp, äter frukost i en E-V-I-G-H-E-T och sedan får jag skynda mig bajsmycket och springa till skolan samt kasta på mig kläder och borsta tänder och sådant skitfort.

2: Från 08.45 till 14.00 går jag i skolan. På onsdagar från 08.45 till 03.30. Beror på. Där har jag fullt upp med läxor och sådant, så dont blame it on me.
 
3: Jag kommer hem, försöker komma på något att äta till mellis, har lite fritid typ ser på något program (okej där kanske jag kunnat blogga men jag hinner obviosly inte ta några bilder så det blir typ tråkigt ändå), packar typ hundra femtio saker (vill ni se min lista? nä jag trodde väl inte det ok bra) till segligen i en stor maffig väska och skyndar antingen till bussen som går ca kvart över fyra eller så skjutsar pappa och mamma mig.
 
4: Jag kommer dit cirka fem, riggar båten, sticker ut i båten från halv sex till åtta och kommer hem ungefär kvart i nio där jag ägnar min tid åt att äta middag, se på tv och typ halvsova, sedan skynda mig att lägga fram saker som möjligtvis jag behöver i morgon på denna tiden, sedan utmaddad falla i säng utan att ens läsa. Och sedan börjar vi om rutinen igen.
 
 
Thats why, om ni undrade. Fast jag ska försöka bli lite duktigare på det... hehe.
 
 
Nu har jag dock en helt ledig fredag av fredagsmys! Ska dock gå upp halv sex för regionkval imorgon, men det pratar vi inte om nu, för då blir jag nervös....

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback