Sjukling

Hej c:
Det var länge sen jag var sjuk nu men antar att man måste bli det någon gång, i alla fall jag som är sjuk ganska ofta! Jag blev sjuk i fredags, har så ont i halsen att jag inte vågar svälja. Men jag är nöjd ändå för att skafferiet är fullt av varm choklad och choklad och gossip girl och annat roligt, hahaha. Jag hoppas att ni får en bra dag så försöker jag krya på mig härborta.

 
PS: det har snöat och nu ser det ut som att det är vinter igen! skit ocksåååå.
PSS eller säger man PPS eller vad säger man aja?: har typ jobbat med designen hela dagen men det är ALLTID något oförklarligt som-man-inte-kan-hitta-på-google som strular och bajs jag hatar deet! just nu är problemet att headern blir suddig fast den inte är det, har typ provat att spara den på alla sätt som går wtf? aja om ni vet ett svar på problemet så kommentera snällaaaa? <3

Kram

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback