Tjatja bloggen

Idag har jag bakat Chocolate Chip Cookies med några kompisar. Jag har också varit enormt, skoltrött, sagt perfa hela dagen jättetöntigt samt glömt hela väskan med gympakläder hemma (standard). Jag orkar inte plugga mer. Jag vet att jag bara går i sjuan och duuh hallå cecilia vill du veta vad vi göör i gymmnaasiiieet? Jag vet att man borde vara mer skoltrött i gymnasiet men ändå. Hur kan jag vara så skoltrött liksom ANDRA dagen i skolan? Jag måste plugga matte, som sagt, och nu har vi fått en ny SO-läxa tills nästa vecka och ja vi har prov nästa vecka och jag kan verkligen ingetning, men allt bara säger åt mig att gosa ner mig i en filt liksom buuuh. Jag måste verkligen försöka ta tag i detta. Jag ska i alla fall åtsakomma någonting bra idag! Jag ska börja redigera bilderna från Kenya. Här får ni en sneak peack. Dumduruduuum:

Detta är bara en av 1053. Nice.

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback