Glad tjej med nya skor

Bra saker som händer just nu:
 
1. Idag hände något otroligt!!!!! Idag var det ju regionkval, och GISSA VAD!????!?!!? I andra racet låg jag TVÅÅAAAAA!!!!!  Och det var ÅTTIO båtar!!!!!! Fast sen kom jag tia men whatever. JAG LÅG TVÅA. Och i första racet låg jag 58. SNACKA OM FRAMGÅNG. Och sammanlagt kom jag 22. Alltså, jag finner inte ORD. //mvh stolt tjejjjj
 
2. Jag har fått nya skor!!! Dem är faktiskt bäst. Jätteenkla att sätta på sig, så himla fluff och mysiga inuti, snygga och så kan man ha dem överallt.
 
3. Pappa har köpt en klädstång till mig som jag ska ha i mitt nya rum!!!! Jipppeeeyyyy!
 
och där ber vi om ursäkt för övermåttliga mängder av skryt....
 
 
Mindre bra saker som händer just nu:
 
1. Jag KANSKE kommer till Rikskval men då MÅSTE jag prestera bra imorgon och JAG KOMMER VARA SÅ JÄKLA NERVÖS. Kommer ha världens press på mig 24/7. Jaja.
 
2. Jag behöver gå upp jättetidigt imorgon :CCCC
 
random bild tagen av stella.

Men aaaaaaah. Vill sova och typ asdfghjkl. Men ja. Hejdåååå <3

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback