Tandställningen är borta!

Jag är typ 100% glad just nu. Min traktor är borta! Herregud vilken känsla, liksom. Här får ni före och efterbilder! :)
 
FÖRE:
 
EFTER:
förlåt för suddiga bilder!
 
Supernöööjd. Ser så annorlunda ut, dock. Hahaa. Kommer gå till spegeln och ba "vänta, vänta, här? är det där jag?". Typ som att färga håret ju liksom. Chock varenda gång man går till spegeln. Nu ska jag forstätta min födelsedag! Det blir potatismos med köttbullar, lingonsylt och brunsås till middag haha. Jag är ju så barnslig. Fick ett par hollisterjeans och mina promakers till present imorse! Lycklig tjej. Nu ska jag gå och fortsätta fira. Kanske ta några egopics också haha <3 Men hejdåå <3

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback