Portugal - Sverige

Hej bloggen, jag vet att jag är jättetråkig när jag hela tiden kommer med uppdateringar som "hej förlåt för att jag inte här bloggat men här har ni nån bild från 2011 hejdå". Jag ska försöka skärpa mig. Ikväll ska jag på fotbollsmatch, för det fick jag i födelsedagspresentoo. Ska visa födelsedagspresenterna sen. Hursomhelst, jag tror att ni kan gissa vilken fotbollsmatch det är. EN AV DET VIKTIGASTE SVERIGE HAR HAFT GENOM TIDEERNAAA!!! Skryt skryt. Jaja, det är kul med fotboll, att titta på i alla fall, det är nått med stämmningen. Vi ska äta på pizzahut innan soe. Men jag tror jag uppdaterar lite granna ikväll. Typ vem som leder. Hejar på Sverige såklart. Men ska bli kul att få se Ronaldooo. Nu har jag babblat lite så här får ni en bild.

 
Hejsvejs ♡♡

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback