Fått sin telefon pajad av en lärare - check

 
Gissa vad som hände idag? JO. Det ska jag berätta. Min lärare pajade min mobil (tappade den i marken så att displayen pajade alltså inte glaset). Betona ordet yay med viss ironi på tonen. Jag kan därmed ikke se alla citat från "perfectsayings" på instagram, jag kan ikke blogga och inte heller läsa alla sms jag får. Jag saknar min mobil, med andra ord. Känner mig handikappad. Hursomhelst, tog jag med den på "egen risk" och därmed är läraren tydligen inte skyldig att betala tillbaka mobilen, och hen ville betala reperation, men den här mobilen kan inte repareras, så jippeyyy. Vet ikke vad jag ska göra utan en helfungerande iPhone i några veckor framåt. Jaja. Sur tjej som också måste plugga på begrepp i NO:n som "resistans" och "ohmslag", samt "kopplingsschema" och "protoner". Ikväll får pappa en rejäl dos av förhör. Heh. Jag håller er uppdaterade. Förressten! Nivet Kanarieöarna? Alla bilder jag tagit därifrån vill jag liksom redigera, men dem kan tydligen inte sparas. Upptäckte att man inte heller kan ladda upp dem här. Så ja. Tyvärr så får ni inte se dem :c Men nu ska jag plugga (ni är så avundsjuka jag vet), kram.

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback