Vinterbilder & annat

Hey. De var länge sen jag skapade ett inlägg med bilder från kameran. Men nu kommer ett! För ett ganska lång tag sedan var jag ute och fotade med två kompisar. Vi tog fler bilder än dessa, men jag har ännu bara redigerat dem här, och det var dessa jag tyckte blev bäst (eller var roligast att redigera). :)

 
Jag sparar de andra till någon annan dag ! C:
Hoppas ni haft en bra dag. Jag har varit på teater och sett Emil i lönneberga. Rekomenderas för barnfamiljer. För att en som gick i min klass var skådis. c:
Nu ska jag gå och göra något. Och imorgon har jag bestämt mig för att gå upp tidigt och springa. Förstår mig inte på mig själv, haha. Men det är va jag ska göra i alla fall. Inte så mycket mer bestämt!

Kommentarer
sofia:

Hejj, vad fina bilder! Hur har du redigerat dom? I vilket program?

Svar: Tack så jättemycket! Jag har redigerat dem i Photoshop :)
Cecilia L

2014-01-14 | 16:23:21
Bloggadress: http://sofiaaz.blogg.se

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback