Julkalender #6

1. Favorit julfilm? "Holiday in handcuffs" hahaha bara för att killen är snygg (hoppas jag säger rätt film nu)
2. Favorit julfärg? Hmmm. Röd? Vad räknas till julfärger? Men röd, typ, mörkröd. Men annars mörkblå eller vit, typ.
3. På jul, är du uppklädd eller har du myskläder? På morgonen har jag myskläder, sedan byter jag om till andra vanliga kläder när vi går till kyrkan, och på kvällen sminkar jag och klär upp mig.
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle det vara? Alltså, vad jag önskar mig? Typ en korg med mitt favoritgodis och ett presentkort på min favoritaffär och en bok. heheh
5. Öppnar du dina julklapar på kvällen eller morgonen? Vi har julstrumpa på morgonen, som "jultomten" lägger några få paket i, ungefär två, och sedan öppnar vi resten av paketen på kvällen tillsammans med gäster runt granen.
6. Har du bygt ett peparkakshus? Inte än. :c
7. Vad ska du göra på jullovet? Vi ska åka till Kenya på safari. Och sedan ska jag väl allmänt julmysa och sova och typ göra avslappnande grejer men framförallt vara med kompisar.
8. Favorit juldoft? Kanel, tror jag. Och annars typ gran. Det luktar gott okok c:
9. Favorit julnagelack? Rött med snöflingor på tycker jag kan vara fint.
10. Favorit jul smink produkt och parfym? Jag har ingen direkt julprodukt, och för mig tar det ett tag innan jag tar slut på någon kräm. Förutom typ ansiktskräm men ah. Jag tycker dock att The Body Shops juldofter brukar lukta gott. Som t.ex. den där röda, som jag inte kommer ihåg hur den luktar.
11. Julönsking? Jag vet inte c:
12. Vad måste finnas på ett julbord? Potatisgratäng, köttbullar och julmust.
 
Gör tagen själva så får jag se! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback