Springa och att sakna vintern

Är det för tidigt att sakna julen i ... augusti? Men jag saknar typ mörka middagar och stearinljus, och mysiga höstdagar, varm choklad, snöbollskrig, jultomten, gosiga filtar, pepparkakor, att krypa ner under täcket medan det är mörkt ute och typ julafton och julkalendern och åh. huhu

pepparkakshuus.
 
Det var otroligt varmt idag. Jag och Frida sprang (sprang och sprang hehe) och det var så himla varmt. Sedan köpte vi en hemlig sak, men det tänker jag berätta om imorgon.
 
bild från en annan dag :)

Imorgon laddar vi för segling igen. Vill så himla gärna se det 11 (tror jag?) avsnittet av Pretty Little Liars men fick reda på idag från en kompis att dem har "Summer Break" och inte kommer att visa några avsnitt förren i NOVEMBER. november. huhu.
 
Viinteer <3
 

Hare gött, så ... blire bra. nejmen haaha. pööss och hejdå i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback