Hemma

Jag har vart på båten med några kompisar till vår familj. Vi har grillat marsmallows, suttit och spelat kort medan det regnat utanför, seglat såklart, läst och bastat och sådant mys. Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag! Nu ska jag krypa ner och titta på ett avsnitt av någonting (problary vimparie diares), eftersom att tionde avsnittet av Pretty Little Liars tydligen inte kommit ut än. Har även beställt en body mist (coconut passion) och en body lotion (moonlight dream) från Victoria's Secret idag, från fyndiq.com. Köpte också ett skal pga alla skal jag ägt är paj, haha. Much nöjd tjej härborta i alla fall.
 
bild från frankrike, vår utsikt från fransmännens hus. c:

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback