Det regnar

Det regnar. Supermycket!!! med många utropstecken. Åskar gör det också. Skitläskigt.
 
Jag har varit i forum med Maria. Har tyvärr inga bilder, men det var superkul. Vi gick runt i ett köpcentrum jättelänge utan att gå in i någon affär och bara pratade. Har inte träffat henne på nästan hela lovet, så vi hade ganska mycket att prata om, kan man säga. Sen tittade vi in på ett fik där jag åt en kanelbulle och hon drack en Chai Latte. Där snackade vi om skolan och söndagsångest x10000000. Jag köpte ingenting, för jag hade bara fyrtiotvå kronor, hehe. Och 10 euro. Fast dem kan man ju inte betala med. Uhuhhu.
 
Känner mig inte ett dugg sugen på att börja skolan. Det enda som är roligt med det är att köpa nya skolgrejer, haha (typ kläder som behövs, block och pennor, sådant skit). Det är så skönt att inte stressa. Att inte anstränga sig på skolan och vad man ska ha på sig varenda sekund. Det är superduperultra skönt. Men nu börjar vi skolan om en vecka. Det känns inte bra. Det som att ha söndagsångest (ni vet när det är söndag och inte vill gå till skolan på måndag) fast gånger typ en miljard. Känner ni igen er?
 
bild från typ nån gång i nån åker där jag fotade typ jagvetintevaddetär men bilden är fin i alla fall även fast jag är konstig.

(ny header förresten. vad tycks?)
 
stor kram <3 C:
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback