Nada inspiration och beslutsångest

Heej. Nu ska jag strax ut  med mamma och nån mer i familjen och äta pizza i Sickla.
På lördag är det Olympiska Regattan i Seglingen. Kommer va typ 110 båtar och pytteliten startlinje. Wish me luck. (:
Jag ska snart göra något åt designen, men det tar så himla lång tid och jag har gjort flera oika headers som inte vill synas hur jag en sätter koderna. Så jag antar att jag behöver ändra stilmall, IGEN. Men jag vet inte vilken. För att jag har verkligen inte lust att göra om hela skiten. Gaaaah. Varför funkar det inte? Har nada inspiration heller. Höstheader ska det bli, men blö. Sommarheaders är tusen gånger enklare.
 
1.
 
2.
3.
 
Well. Vilken är bäst? Även fast jag tänker ändra och så, så vet jag i alla fall vilken den ska efterlikna lite. Måste gå. Men kramish.

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback