Jag vill ha snö nuu

Igår var jag på middag hos några kompisar. Nu har jag precis vaknat, och ätit frukost. Några kompisar ska nog sova över här idag. Imorgon är första advent! Jag hade tänkt att ha någon slags julkalender varje dag. Julpyssel, tips på recept, och kanske någon julvideo. Kommentera vad ni vill ha!
Jag sitter och skriver på en novell just nu. Har verkligen ändrat och skrivit om jättemånga gånger nu. Vet inte riktigt hur jag vill ha den, hehe. Det enda jag är säker på är att hon ska heta Willimey som betyder vild flicka. Fint, tycker jag. However. Hoppas att ni får en fin dag, och lova mig att ni äter mycket pepparkakor imorgon. kram
egopics från kanarieöarna
 

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback