Something arrived in the mail today...

 
Är supernöjd. För det första luktade Coconut Passion precis som jag ville att den skulle lukta, och för det andra är Moonlight Dream, body lotion, aasbra. Och sedan är det ju detta skalet. Var så rädd för att själva grejen man sätter mobilen i skulle vara upp över kanterna så att det skulle bli svårt att skriva, alltså att man inte når till a och s på sidorna, men så var det inte. Därför blev jag sjukt glad. Dessutom tog det två dagar för paketet att komma hit, när det stod 3-5 dagar. Stort plus i kanten.
 
Idag har jag vart och kollat på seglarsaker, och vi har köpt en massa konstigt som ni inte kommer fatta någonting av. Sedan har jag köpt ett nytt segel till min båt , wiii. Det är också cup på lördag, är bajsnervös. Kommer ha cuper nästan varje helg resten av terminen. And thats means; jag kommer säkerligen att vara upptagen denna termin.

Hittade en jättemysig, superfin jacka (seglarjacka typ) som kostar 995 kronor. Hoppades på att man kunde segla med den, men nähäpp. Och sedan hoppades jag på att man kunde åka skidor i den, men nähäpp det också. Där försvann mina chanser för denna fina jacka. *suck*
 
Nu är jag helt slutkörd pga jag har städat hela vardagsrummet och hela mitt rum och damsugit och packat upp och en massa såna jobbiga saker, och nu ska jag äntligen sätta mig och gosa med datan (hhahhhaha).
 
Stor kram! c:

Kommentarer

Kommentera ♡

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback